Thousand Oaks, CA repair reviews

All Reviews are from verified customers of Sears Home Services.
4.3 out of 5 stars

Sort by:
1–10 of 252 Reviews
  1. Late arrival

    Overall rating

    see details
    Two hours late . Probably not his fault
    WESTLAKE VLG, CA
    September 20, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    DONNA R, thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our members and will share your experience with our Service team.
    CS Offline on September 21, 2020
  2. Horrible Company

    Overall rating

    see details
    It took over a months to fix a dishwasher. Many promises from many people regarding the part and repair/replace. Final story was it would be replaced after 21 business days. On the 23 business day I received a call stating the claim was denied and they found the part. The part did not come in before the service tech arrived. Not sure where the part was. Finally showed up. The technician, Guy, was GREAT!! Final comment, the wait time when calling Sears repair was between 1 1/2-2 hours each time. This is not from COVID-19, this is cause Sears is horrible and doesn’t care anymore. I am a 3rd generation that exclusively purchased appliances from Sears. That ended. Sad, but with Sears retail stores closing and horrific customer service, too many option out there with superior service and not being deceiving to their customer base. Goodbye Sears and R.I.P.!!
    NEWBURY PARK, CA
    September 07, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    Hello Joe, Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our members and will share your experience with our Service team. As per our records we see that the status is complete for Service Order # 7108-44762174 Part is Installed and Technician Comments is INSTALLED NEW SUMP ASSEMBLY. DW TESTS OK. If you still have any kind of Unit Functional Failure Issues we request you contact PABA Protection Agreement Benefits Administration at 800-927-7836 to claim the replacement and the Hours of Operation: Mon-Fri 8am-6pm CST / Sun & Sat Closed.
    CS OFFLINE on September 08, 2020
  3. All he did was run my dryer. I expected a maintenance, like cleaning the vent. Something simple. That did not happen.

    Overall rating

    see details
    We pay lot for service that didnt happen.
    THOUSAND OAKS, CA
    September 04, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hi VITO ,We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    cs offline on September 04, 2020
  4. What happened, the service was terrible?

    Overall rating

    see details
    The subcontractor that Sears used was terrible. They they made appointments and didn't show up or call. The tech that showed up was rude and disrespectful and didn't listen to our problem just made an assumption. Because of this he had to come back a third time to repair what wasn't repaired on second visit. The final blow was after he took the microwave down from above the range to repair it, he refused to put the microwave back above the range and left it sitting on the counter and left. He said he would be back, He never returned but closed the work order telling Sears that the job was complete. If this is the new standard that Sears is following I would like my Service contact terminated and my monies returned.
    NEWBURY PARK, CA
    August 28, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS Offline on August 30, 2020
  5. great service but very expensive

    Overall rating

    see details
    stove top back to normal operation.
    AGOURA, CA
    August 24, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for sharing your great rating! We thank you for choosing Sears and hope you recommend us to your friends and family.
    CS Offline on August 26, 2020
  6. The repairman Patrick who put in the replacement pacemaker did a good job

    Overall rating

    see details
    I’m very unhappy with my overall warranty that I’ve had with Sears they put me off for almost 4 months before one technician finally ordered me a replacement icemaker installed it very happy with the installation though
    CAMARILLO, CA
    August 22, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for taking the time to leave us your rating. We love to see that you had a wonderful experience and that your Technician was able to provide you with the quality service we strive for daily. We appreciate your business and look forward to assisting you in the future.
    CS Offline on August 23, 2020
  7. Wonderful Service!

    Overall rating

    see details
    The service Technician, Guy, was terrific and did an excellent job! He not only cleaned the interior of the clothes dryer but also cleared the external vent. Thanks!
    SIMI VALLEY, CA
    August 13, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI JEAN ,We are so pleased to hear that you had such a positive experience. Thank you for taking the time to let us know how we did. We appreciate any and all feedback. Thank you for choosing Sears!
    cs offline on August 14, 2020
  8. Good service.

    Overall rating

    see details
    The maintenance helps keep the refrigerator in good working order.
    NEWBURY PARK, CA
    July 26, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on July 29, 2020
  9. Professional, knowledgeable and clean work

    Overall rating

    see details
    I have always use them and satisfactory results
    THOUSAND OAKS, CA
    July 22, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI AMIR , We are so pleased to hear that you had such a positive experience. Thank you for taking the time to let us know how we did. We appreciate any and all feedback. Thank you for choosing Sears!
    cs offline on July 22, 2020
  10. Service rep was very professional and courteous. He provided us with the service and preventative maintenance information as well.

    Overall rating

    see details
    I rate the service technician a 5 out of 5. The process to get to that point was less than desirable. I am a senior and when doing the chat on-line I was told I could not make a maintenance appointment until I reviewed a utube video, laid on the floor, removed the filter and cleaned it. After that (which by the way was not easy), the dishwasher still did not work. I then tried the on-line chat again to make my appointment but it was not working at the time. I had to call and that was a 1 hour ordeal. The person I called tried to tell me I needed to do more self-service. I finally told her that would not be acceptable and I had already done that and I just wanted a service person to come out. It ended up that the pump needed replacing. I could not have fixed it no matter what. If you pay for a service contract - you should not have to beg for service.
    WESTLAKE VLG, CA
    July 21, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hi Steve, Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the Customer service experience expected. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our team.
    CS Offline on July 25, 2020