Lanesboro, MA repair reviews

All Reviews are from verified customers of Sears Home Services.
4.4 out of 5 stars

Sort by:
1–10 of 139 Reviews
  1. Poor service, once again.

    Overall rating

    see details
    I was disappointed with Sears service for many reasons, not least of which was how long it took to have my refrigerator repaired. Though the parts arrived within a week, the installation of them took three more weeks, during which we had no use of the refrigerator. But I especially did not like the attitude of the first technician who came to diagnose the problem. On the invoice, he is identified only as "Technician ID: 0648733." Nor did he introduce himself, even with a first name. He was curt, a know-it-all, and often answered a question with a question with the intention of showing how little the homeowner knew. My guess is that you have trouble finding competent technicians, which I can understand, but someone should speak to him about courtesy and just plain good manners. Also, when a different technician came to install the parts, he did not take away the old ones, including the bulky compressor, but said that was my responsibility. I have to say, considering my experience now and in the past with Sears service, I would not choose Sears again for any appliance. All local appliance dealers provide swifter and friendlier service than Sears.
    EAST NASSAU, NY
    July 02, 2022
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for taking the time to provide us with your rating and review. We are sorry to hear you have not had a good experience with us. If you would please message us with the name, address, and phone number that is associated with this issue please visit www.SearsPartsDirect.com we will be able to see how we can help out. Please reference this review in your message, thank you.
    Sears Home Services on July 21, 2022
  2. Just wish I didn’t have to wait so long for my appointment

    Overall rating

    see details
    The diagnosis and repair was perfect.
    GT BARRINGTON, MA
    January 29, 2022
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for sharing your great rating! We thank you for choosing Sears and hope you recommend us to your friends and family.
    CS OFFLINE on January 29, 2022
  3. Bad administrative factors

    Overall rating

    see details
    Your service would be better (1) if you could explain why you estimated and charged $405 for a repair job that involved a $14 part the installation of which took somewhere between 60 and 120 SECONDS leaving me feeling outrageously overcharged and (2) if it were possible to speak to a human being on the telephone rather than being limited to communicating with a robot or being asked to choose among options that do not include the reasons for the call in the first place. These shortcomings and others, like service providers not showing up on the schedule day, make future dealing with your company a very unappetizing option.
    HILLSDALE, NY
    December 30, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear Shirley, We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS Offline on December 30, 2021
  4. good. quick appointment

    Overall rating

    see details
    Stove was fine, outlet electrical problem
    LANESBOROUGH, MA
    November 21, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for taking the time to leave us your rating. We love to see that you had a wonderful experience and that your Technician was able to provide you with the quality service we strive for daily. We appreciate your business and look forward to assisting you in the future.
    MSO OFFLINE on November 22, 2021
  5. Great service!

    Overall rating

    see details
    Repair was done quickly and dryer works like new!
    DALTON, MA
    November 02, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We are so thrilled you had a 5-star experience. Thank you for taking the time to leave us a rating. We thank you for choosing Sears!
    MSO Offline on November 02, 2021
  6. wrong range you took the parts so i can not use stove and now have a new one

    Overall rating

    see details
    have to buy a new stove
    STEPHENTOWN, NY
    September 01, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear Frank, Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our service team.
    CS Offline on September 07, 2021
  7. Waiting months for parts or replacement

    Overall rating

    see details
    Why do you never call us back?
    NASSAU, NY
    July 29, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear Bill, We have checked our records and see that appliance is covered under protection agreement. Hence, we suggest you to contact Protection Agreement team at 800-927-7836.
    CS Offline on July 31, 2021
  8. Great Service

    Overall rating

    see details
    We are very happy!
    HOUSATONIC, MA
    December 13, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 1
    Report abuse
    We love 5-star ratings! Thanks for choosing Sears!
    cs offline on December 14, 2020
  9. No help

    Overall rating

    see details
    Told me it’s normal for an oven to be 10 degrees off, responded “ that’s great!” When set for 250degrees and read 240! Told me I could change the thermostat etc for over $500 but probably wouldn’t change anything! Then argued with me about normal oven behavior!!!! Horrible!
    LENOX, MA
    October 05, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hello Marianne, We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS OFFLINE on October 05, 2020
  10. good service

    Overall rating

    see details
    Solved our problem
    LENOX, MA
    August 29, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on August 30, 2020