Yuba City, CA repair reviews

All Reviews are from verified customers of Sears Home Services.
4.4 out of 5 stars

Sort by:
1–10 of 158 Reviews
  1. problem not fixed

    Overall rating

    see details
    Did not get the problem fixed. Refrigerator still not cooling down. After waiting a month to get it fixed. I called to let them know they did not get it fixed and told me I would have to wait over another month for an appointment for them to look at it again. You would think they would get the job done right, before going on to the next mess. They just don't care about their customers like they use to. I have always gone to Sears when I was in need but this is going to change my mind. You would think they would want get back out to finish a job right away? They got their money so they will get back out when it is convenience for them. I see why they keep closing stores, customer service is what keeps you going!!
    YUBA CITY, CA
    December 20, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    HI STEVEN ,We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    cs offline on December 23, 2020
  2. The problem has not been fixed

    Overall rating

    see details
    The problem has not been fixed. It is taking too long for someone to come back to the house . It is not right for someone to come back And Wait 2 weeks
    YUBA CITY, CA
    October 31, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hello Leonard, We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS OFFLINR on November 01, 2020
  3. lousry service did nothing

    Overall rating

    see details
    poor service
    AUBURN, CA
    October 19, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    Hello Paul, Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our service team. As per our records we see that the status is complete for Service Order # 8184-40470118, we request you contact PABA Protection Agreement Benefits Administration at 800-927-7836 to claim the replacement and the Hours of Operation: Mon-Fri 8am-6pm CST / Sun & Sat Closed.
    CS OFFLINE on October 20, 2020
  4. Nice not worth the money spent. Too expensive

    Overall rating

    see details
    I gave model number ans serial number of my broken oven when i requested service. Technician already new parts where unavailable but not letting me know until he collectsd my service money then said cant fix my oven. He could have called and said cant get oarts for my oven ahead of time. No wonder sears is going out of business Money hungry over customer service.
    MARYSVILLE, CA
    October 17, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS Offline on October 18, 2020
  5. He was great

    Overall rating

    see details
    Ive used your service before and it was great then and this time
    MARYSVILLE, CA
    October 16, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI MARY ,We are so pleased to hear that you had such a positive experience. Thank you for taking the time to let us know how we did. We appreciate any and all feedback. Thank you for choosing Sears!
    cs offline on October 17, 2020
  6. Good show!

    Overall rating

    see details
    Repair worked great.
    AUBURN, CA
    October 09, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    Hi Brian, Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on October 10, 2020
  7. IT WAS A TOUGH JOB - MR FRNCISCO HAD TO WORK LYING ON THE FLOOR

    Overall rating

    see details
    It was a tough job but mr Francisco got it done in about and hour and we are completely satisfied with his service. Thank you so much.
    OLIVEHURST, CA
    September 28, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on September 29, 2020
  8. Great service!!

    Overall rating

    see details
    Great job!!
    YUBA CITY, CA
    September 04, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI CHARLES ,We are so pleased to hear that you had such a positive experience. Thank you for taking the time to let us know how we did. We appreciate any and all feedback. Thank you for choosing Sears!
    cs offline on September 05, 2020
  9. Horrible

    Overall rating

    see details
    Sears warranty sucks! This will be the third visit for the same exact problem! I have children and haven’t had a good working fridge since April of 2020. I will never purchase a refrigerator from sears ever again!
    COLUSA, CA
    August 27, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI ANGELA .We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    cs offline on August 28, 2020
  10. Great Service

    Overall rating

    see details
    Very happy
    OREGON HOUSE, CA
    August 20, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hi Debbie, Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on August 21, 2020