San Jose, CA repair reviews

All Reviews are from verified customers of Sears Home Services.
4.0 out of 5 stars

Sort by:
1–10 of 255 Reviews
  1. Very bad service from the guy and Sears’s, my washer still not fixed until now

    Overall rating

    see details
    My washer still not fixed , we still waiting for a month or more , try to call Sears and see how long u will be on hold
    SAN JOSE, CA
    January 15, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear Ziad, we are sorry to hear that you did not have a positive experience with Sears. If you would like us to look into your situation further, please email us at homeservicereviews@transformco.com with your name, address, and phone number associated with your account. Thank you.
    CS offline on January 19, 2021
  2. repair fee

    Overall rating

    see details
    replace drum belt - the repair charge is too expensive. i paid $360.00
    SAN JOSE, CA
    January 09, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at homeservicesreviews@sears.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS offline Team on January 12, 2021
  3. I wasted hundreds on a 3 year contract

    Overall rating

    see details
    I lost $500 in meat and groceries. I tried to get a replacement unit when I was told it would take a month but every time I called was just given the run around to always the wrong department. I have both a frig and washer on several years contract and never had such problem. The fridge was alway scheduled and repaired in a timely manor. The service techs were alway good. I will never trust this company ever in my life and tell friends and family never to use them. I should have extended the manufacture Warrenty when I had the chance. $2,500 refrigerator hardly will be in the trash.
    MORGAN HILL, CA
    January 03, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hello Samuel, We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS OFFLINE on January 06, 2021
  4. Not fixed

    Overall rating

    see details
    After 3-4 weeks the ice is back again And I need to clean the ice every 2-3 weeks
    SAN JOSE, CA
    December 06, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS Offline on December 06, 2020
  5. Great Service.

    Overall rating

    see details
    Saved money, did not need new burner in water heater.
    SAN JOSE, CA
    December 04, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hello Eileen, We are so thrilled you had a 5-star experience. Thank you for taking the time to leave us a rating. We thank you for choosing Sears!
    CS OFFLINE on December 06, 2020
  6. Excellent

    Overall rating

    see details
    Early but called ahead and worked out better. Polite and efficient and answered all my questions as well as sharing good pointers I didn’t know.
    SAN JOSE, CA
    November 13, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hi Tanya, Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on November 14, 2020
  7. It’s been 3 weeks

    Overall rating

    see details
    I have not received my replacement ice maker... No information is available..
    SAN JOSE, CA
    October 28, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS Offline on October 29, 2020
  8. Waste of time

    Overall rating

    see details
    We have had the same tech. out several times to deal with our waterheater. Nothing gets resolved.
    SAN JOSE, CA
    October 20, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI Lvmitrio,We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    cs offline on October 21, 2020
  9. Disappointed

    Overall rating

    see details
    My refrigerator first broke down in December, 2019. It was repaired but it broke down again last month. Repairman has been back three times and could not repair. I have been without a refrigerator for over a month.
    SAN JOSE, CA
    September 17, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    HI JESSE ,We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. as per the records we see that replacement is approved by paba we request you to please contact PABA team at 800-927-7836
    cs offline on September 18, 2020
  10. Annual inspection

    Overall rating

    see details
    Inspection was great, short and pleasant
    SAN JOSE, CA
    September 01, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you so much for your 5-star rating! We are happy to see that you had a great experience. Thank you for your business!
    CS Offline on September 02, 2020