Humble, TX repair reviews

All Reviews are from verified customers of Sears Home Services.
4.1 out of 5 stars

Sort by:
11–20 of 295 Reviews
  1. Problem not identified and solved

    Overall rating

    see details
    Washer was not filling. Service tech came out and the washer started filling and he said everything was good. Next morning we tried washing and the washer would not fill. Basically we paid for nothing and we still have the problem.
    CLEVELAND, TX
    July 16, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 2 | No · 0
    Report abuse
    Dear Preston, We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    CS OFFLINE on July 18, 2021
  2. Routine Maintenance

    Overall rating

    see details
    Took advantage of master contract coverage to have routine maintenance performed on our Kenmore Elite refrigerator. Work was completed efficiently and technician was courteous, friendly and professional. Only issue was with arrival time, which was one hour later than the time window communicated to us earlier in the day. Would have appreciated knowing this earlier.
    HUMBLE, TX
    July 03, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    We are so pleased to hear that you had such a positive experience. Thank you for taking the time to let us know how we did. We appreciate any and all feedback. Thank you for choosing Sears!
    CSOffline on July 04, 2021
  3. Waste of Time and Money

    Overall rating

    see details
    Our ice maker was having problems and water was being dumped into the ice bucket and freezing solid. The technician that came out did nothing but look at the frozen ice in the bucket and said it was a problem with hard water buildup in the ice tray. He did nothing else; he did not even pull out the ice maker to verify the problem. He just told us how to do it ourselves and said that it would be over $500 to replace the ice maker. He was at our house for less than 20 minutes. Once I finally got around to pulling the ice maker out, which did not take very long, there was no buildup, so it seems that his suggested problem was wrong. I also looked at a replacement ice maker on Sears Home Services website, and it sells for $130, so I would think that his cost estimate to replace was wrong too. The service fee was too high, for such a short time and to provide us with wrong information.
    SPRING, TX
    June 30, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you.
    cs offline on July 02, 2021
  4. Service

    Overall rating

    see details
    the service was not what I expected as the Tdchnician stated that he did not know how to repair the problem!
    KINGWOOD, TX
    February 05, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear FERNANDO, thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our service team.
    CS offline Team on February 05, 2021
  5. Great service!

    Overall rating

    see details
    Technician was very knowledgeable and provided great service!
    CLEVELAND, TX
    February 03, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Dear Hayley, We are so thrilled you had a 5-star experience. Thank you for taking the time to leave us a rating. We thank you for choosing Sears!
    cs offline on February 05, 2021
  6. Very pleased with technician and result. Charges seem higher than appropriate.

    Overall rating

    see details
    Very pleased with technician and result. Charges seem higher than appropriate.
    KINGWOOD, TX
    January 25, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Hi Brian, Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected in regards to the service cost. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our service team.
    CS Offline on January 26, 2021
  7. Still waiting on repair to be completed

    Overall rating

    see details
    I am beyond frustrated. My washer broke at 11/1. I have had the service men out 7 times with 4 parts ordered and my washer is still not fixed. It has been two weeks since the last repair man was here and I have not received any communication. When I call I am placed on hold for 45 mintues to 1.5 hours without anyone answering. The technicians are always very nice and courteous, but I need my washer repaired.
    CONROE, TX
    January 12, 2021
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 1
    Report abuse
    Dear Wndy, we are sorry to hear that you did not have a positive experience with Sears. If you would like us to look into your situation further, please email us at HomeServiceReviews@transformco.com with your name, address, and phone number associated with your account. Thank you.
    CS Offline on January 14, 2021
  8. Bad service from Sears

    Overall rating

    see details
    When Sears emailed me and ask me when they could come and repair my icemaker that has been waiting on a part since July 2020, I called them and told then we did not get a part shipped to us. I was told the repair man would bring the part to repair the icemaker. Well that was a lie, the repair did not have the part to repair the icemaker. We waited all day, changed our plans so we would be home when the repair man came. I called Sears repair the next day and was told the service was complete. My icemaker is still not working and we still do not have the part, so how was the service call complete???? I want something done about this icemaker, I have been buying ice since before July 2020. I called the sears repair every week and am told someone will call me in 48 hours. That never happens, I have to call and explain the problem over everytime. I am so sick of this problem with this icemaker .I can remember when Sears was a reputable company. I expect I won't here from anyone at Sears after I send this reply, just like all the phone calls I have made to Sears. Barbara Dishman
    NEW CANEY, TX
    December 31, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 0
    Report abuse
    Thank you for taking the time to rate your most recent service with Sears. We are sorry to hear you did not have the service experience expected. We appreciate any and all feedback from our Members and will share your experience with our service team.
    CS Offline on December 31, 2020
  9. Expensive for warranty repair

    Overall rating

    see details
    Our compressor failed after 4 years. Apparently a well known problem at Sears yet we heard nothing from them until our failure. The part was free but the labor was almost $600. We were told by Sears call line that we had to use Sears to have the part covered under warranty and we were told the repair would cost $200. Two lies. A universal compressor was installed and our unit has yet to hit its set temp of 38 degrees two days later.
    HUFFMAN, TX
    December 14, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 1 | No · 0
    Report abuse
    We apologize for the difficulties your recent service has caused. We would like the opportunity to look into this to see how we can better assist. Please email us at HomeServiceReviews@transformco.com and provide us with your full name, service address, and associated phone number. We look forward to hearing from you. We would be happy to see what we can do for you!
    CS Offline on December 17, 2020
  10. Great service

    Overall rating

    see details
    Glad I called
    SHEPHERD, TX
    December 12, 2020
    Was this review helpful to you? Yes · 0 | No · 1
    Report abuse
    We love 5-star ratings! Thanks for choosing Sears!
    cs offline on December 15, 2020